Comanda minimă
Comanda minimă pe site este de 70 lei (valoare produselor). Transportul nu este inclus în această valoare.


Produse cu cost de transport suplimentar 
Pânzele de pictură 
(>50 cm), mucavaua (>50 cm), cartonul pânzat (>50 cm) - au cost de transport suplimentar. 

Pentru toate produsele ce au cost suplimentar de transport plata se face in avans, pe baza unui link de plata pe care-l vei primi pe telefon dupa procesarea comenzii.


Cost livrare în București și toată țară:
- comandă mai mică de 300 lei - cost transport 18 lei
- comandă peste 300 lei - transport GRATUIT*
* cu excepția comenzilor ce conțin produse cu greutăți sau dimensiuni mari
  (costurile suplimentare sunt detaliate în descrierea produselor)


Cost livrare în Municipiul Brașov:
- comandă mai mică de 300 lei - cost transport 14 lei
- comandă peste 300 lei - transport GRATUIT*
* cu excepția comenzilor ce conțin produse cu greutăți sau dimensiuni mari
  (costurile suplimentare sunt detaliate în descrierea produselor)


Modalități de plată
- plata ramburs (la primirea coletului): cost 4 lei (pentru comenzile sub 300 lei. Se adaugă la costul transportului)
- plata cu cardul Visa / Mastercard (la plasarea comenzii): GRATUIT
- plata accesand link-ul de plata primit prin SMS (solicită telefonic linkul)

Timp Livrare în Braşov, București și toată țară:
În București și celelalte localități din România livrăm coletele prin firmele de curierat rapid.

Toate comenzile plasate până la ora 12 vor fi expediate în aceeași zi și se vor livra în termen de 24-48 ore.
Comenzile plasate după ora 12 vor fi expediate în cursul zilei următoare.
În situații speciale (perioade de vârf, vacanțe etc.) pot aparea întârzieri în operațiunile de prelucrare și livrare a comenzilor.

Comenzile nu sunt procesate în weekenduri și în perioada sărbătorilor legale.

Expedierea coletelor se face de luni până vineri (cu excepția sărbătorilor legale).
Sâmbătă și Duminică nu se expediază colete.
Comenzile plasate sâmbăta și duminică vor fi expediate luni.

Coletul va merge la adresa mentionata in comanda si va fi inmanat personal destinatarului de catre curier.
Pe colet vor fi trecute datele tale de contact, necesare in cazul in care curierul nu poate ajunge usor la destinatia mentionata.
Este asadar important sa ne comunici, in formularul de comanda, un numar de telefon la care curierul sa te poata contacta in caz de necesitate.
În urma finalizarii comenzii* se va trimite un mesaj cu lista produselor comandate pe adresa de e-mail indicata de dvs.
Pentru comenzile ce conțin produse ce au cost suplimentar de transport veți fi anunțați telefonic care este valoarea costurilor de livrare.


Cum plătesc?
Pentru produsele achiziționate ai la dispozitie urmatoarele modalități de plată:
· plata în numerar/ramburs
La livrarea coletului, daca alegi livrarea prin curier rapid a comenzii.
· plata online prin card bancar
· plata cu OP
În momentul plasării comenzii te rugăm să selectezi „Ramburs“ și să menționezi la rubrica de „Observații“ că dorești să achiți cu OP.
Ți se va întocmi factura fiscală pentru produsele comandate și o vei primi pe adresa de email furnizată.
Coletul va fi expediat dupa înregistrarea plății în contul nostru.

Dupa procesarea comenzii vei fi contactat de un operator.


Dreptul de RETURNARE a produselor cumpărate

Potrivit Ordonanţei 130/2000 cu modificările aduse prin Legea 51/2003, Legea 365/2002, Legea 363/2007 şi OUG 174/2008 - privind protecţia consumatorilor la încheierea şi executarea contractelor la distanţă, Cumpărătorul are dreptul de a denunţa unilateral Contractul la distanţă, în termen de 14 zile calendaristice, fără penalităţi şi fără invocarea vreunui motiv.

Calitatea produselor este cea prevăzută în specificaţiile şi standardele tehnice ale producătorului. Imaginile şi specificaţiile tehnice sunt informative, pot fi schimbate fără înştiinţare prealabilă şi nu constituie obligativitate contractuală. Imaginile pot conţine elemente ce nu fac parte din pachetul produsului.

Cumpărătorul poate refuza la livrare bunurile care sunt deteriorate. Orice reclamaţie legată de calitatea produselor achiziţionate trebuie semnalată în termen de maxim 2 zile. Soluţionarea reclamaţiilor se va realiza în raport cu prevederile legale în vigoare, în minimum 48 de ore de la livrare, dar nu mai târziu de 2 luni de la momentul înregistrării reclamaţiei, pe următoarele căi: repararea defectelor reclamate sau înlocuirea produselor reclamate. Returul mărfurilor neconforme de către Cumpărător se va face în colete sigilate şi însoţite de documentul de livrare şi numai după înştiinţarea şi obţinerea acordului Vînzătorului. Nu se acceptă retur produse ce prezintă urme de uzură, lovire, zgîrieturi, sau produse personalizate conform cerinţelor Cumpărătorului.

Returnarea produselor nu se va face cu plata ramburs, iar costurile de returnare a produselor vor cădea în sarcina Cumpărătorului. Rambursarea costului produselor returnate se va face de către Vânzător în termen de maxim 30 de zile de la primirea produselor înapoi, după verificarea prealabilă a conformităţii lor, într-un cont bancar comunicat de Cumpărător.